סדרות לצפייה ישירה – מקורות הצפייה הכי מומלצים (מעודכן ל-2020)

איפה מומלץ לראות סדרות לצפייה ישירה בשנת 2020, והאם אנחנו צריכים לשלם? אחת ולתמיד, הגיע הזמן לענות על כל השאלות ולרכז את מקורות הסטרימינג הטובים בעולם לצפייה מקוונת בסדרות אונליין.

איך לצפות בסדרות באינטרנט

סדרות פרקים מלאים סטרימינג שידור ישיר
המאגר ה"סודי" של הסדרות ברשת

זה כבר מזמן לא סוד שקיימות אפשרויות אחרות מלבד צפייה בסדרות בערוצי הטלוויזיה וספריות ה-VOD.

כיום המון אתרים רשמיים ועצמאיים עובדים בחריצות על מנת לספק לנו תוכן לצפייה ישירה ברשת באיכות גבוהה, ולכן החלטנו לפרוש כאן רשימה של מקורות ידועים וגם סודיים הפועלים ברחבי הרשת ומספקים מאגרים עצומים של סדרות לצפייה ישירה.

סדרות לצפייה ישירה – בחינם

לא כולם יודעים זאת, אבל עולם התוכן קיבל האצה משמעותית ב-10 שנים האחרונות. אם פעם היינו צריכים לשלם לחברות התקשורת שלנו על חבילות ערוצים וסרטים, היום כבר אפשר לצפות ב(כמעט) הכל בלחיצת כפתור באתרים לצפייה ישירה.

עם ההתקדמות של טכנולוגיית הסטרימינג, עולם הרשת והאינטרנט מתוחזק בסטרטאפים שונים לצורך הבידור, וכל מה שנשאר להגיד זה תודה לאל שאנחנו חיים ב-2019 כדי להנות מהנגישות לסרטים, סדרות וערוצי טלוויזיה.

סדרות טלוויזיה לצפייה ישירה
מחברים את המחשב לטלוויזיה ומעבירים לפרק הבא

סדרות TV – האתר שעלה ולא רוצה לרדת

מי מאיתנו שמכיר את אתר סדרות הגדול ביותר בישראל, יודע שבכל יום, יומיים או שלושה צריך להתעדכן בדומיין החדש שלו. אתר סדרות TV הוקם בשנת 2011 ומאז הוא מספק לנו שירות חינמי לצפייה ישירה במאגר עצום של סדרות ותוכניות טלוויזיה.

בשנת 2016 ארגון "זיר"ה" (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) הגיש צו חסימה לאתר בעקבות הגשת תביעה על שידורי סטרימינג פיראטיים, וכתוצאה מכך גם ספקי האינטרנט התחילו לחסום גישה לדומיין שלו.

מאז, אתר סדרות TV משתדל להחליף את כתובת הדומיין שלו (מה שכתוב לאחר ה-www.), ואנחנו כצופים צריכים לעשות מאמץ קטן כדי להנות מהאפשרות לצפייה ישירה בחינם במאגר הסדרות הגדול ברשת הישראלית.

המוטו של מפתחי האתר הוא: "אנו דבקים במטרה שהצבנו לעצמינו – הפיכת סדרות הטלוויזיה נגישות לכלל שכבות האוכלוסיה, ללא צורך בתשלומי עתק לתאגידי הטלוויזיה". נראה שהם עומדים מאחורי המילה שלהם, והיום בעזרת חיפוש קצר בגוגל נוכל למצוא בעמוד הראשון את כותרת האתר עם הדומיין החדש.

סדרות לצפייה מקוונת
צפייה בסדרות ללא תשלום

וואלה! VOD – מגוון סדרות לצפייה מקוונת

אתר "וואלה" של קבוצת בזק התחיל את דרכו בשנת 1995, וכיום נמצא במקום השמיני ברשימת האתרים הנצפים בישראל.

מעבר לבלוג התוכן הפופולרי הכולל כתבות חדשות, תרבות, ספורט וקטגוריות נוספות, האתר התפתח עם השנים וכיום מכיל תת קטגוריה משלו בשם "וואלה! VOD" המכילה תכנים, סדרות וטלונבלות (כמו "הכלה מאיסטנבול") לצפייה ישירה.

כמו ה-VOD של וואלה, קטגורייה נוספת מבית היוצר מספקת לנו אפשרות צפייה יותר ספציפית גם בטלנובלות שאנחנו מכירים בערוץ ויוה.

NEXT TV – הבא בתור ברשימה שלכם

את אתר NEXT TV הקימה חברת התקשורת הישראלית "הוט", כדי לספק ללקוחותיה נגישות לתוכן ה-VOD שיש לנו בממיר גם דרך האינטרנט.

NEXT מצליחה להביא את קהל הלקוחות שלה לעולם המודרני בחיקוי פלטפורמת הנטפליקס, ועכשיו גם שיחררה את אפליקציית NEXT שמאפשרת להגיע לכל עולם התוכן באמצעות מכשירי האנדרויד.

כדי להנות מעולם התוכן של נקסט, יש להתחבר תחילה דרך האתר או האפליקציה לאיזור האישי, באמצעות פרטי הזיהוי: ת.ז, טלפון נייד ווידוא קוד SMS בטלפון. לאחר ההזדהות, נוכל לצפות בכל הסדרות והסרטים שאנחנו אוהבים בהוט.

צפייה ישירה בתוכניות טלוויזיה של ערוצי yes

כמו חברת הוט, גם יס הצטרפה למסיבה ובנתה לנו מאגר תוכן יפה עם כל התכנים של ערוצי יס וה-VOD. באתר תוכלו למצוא תוכניות טלוויזיה, סרטים, כתבות, ביקורות וסדרות לצפייה ישירה, כמובן רק לבעלי מנוי בחברת יס.

כדי להכנס לממשק התוכן באתר, יש להתחבר לאיזור המנויים ולהזין את פרטי המנוי. לאחר האישור יפתח בפנינו מאגר מכובד של תוכן זמין .

שימו לב: גם ליס יש אפליקציה לדרכים, בה נוכל להנות מכל התוכניות גם מהטלפון, הטאבלט ושאר מכשירי האנדרויד.

אתרים לצפייה ישירה של סדרות מכל העולם

לוח שידורי סדרות בערוצי הטלוויזיה

חברת השידורלוח השידורתיאור
יסלוח שילוח שידורי סדרות yesדורי סדרות yesמידע על שידורי סדרות ותוכניות הטלוויזיה של ערוצי יס
הוטלוח שידורי סדרות HOTטבלה מפורטת המכילה מידע על הסדרות המשודרות בערוצי הוט (לפי שעה ותאריך)
וואלהלוח שידורי לוח שידורי סדרות wallaסדרות wallaלוח השידורים של אתר וואלה
כאן 11לוח שידורי תוכניות ערוץ כאן 11לוח שידורי תוכניות ערוץ כאן 11שידורי הסדרות של ערוץ כאן 11 בכל ימות השבוע
קשת 12לוח שידורים תוכניות טלוויזיה ערוץ קשת 12לוח שידורים תוכניות טלוויזיה ערוץ קשת 12פרקים מלאים של סדרות הטלוויזיה של ערוץ 12 - לפי שעה ותאריך
רשת 13לוח שידורים סדרות טלוויזיה ערוץ רשת 13לוח שידורים סדרות טלוויזיה ערוץ רשת 13מידע על רצף התוכניות של ערוץ 13 של רשת לצפייה ישירה

צפייה ישירה במאקו TV, רשת VOD וערוץ כאן

גם ערוצי הטלוויזיה לא רוצים להשאר מאחור, והיום זה אומר שמי שמתקדם הוא מי שמצליח לספק את התכנים שלו גם ברשת. כעת ערוץ 13, ערוץ 12 וערוץ כאן, מתחזקים אתרים ואפליקציות המאפשרים גישה למאגר הגדול של סדרות, סרטים ותוכניות הטלוויזיה שאנחנו מכירים.

  • מאקו TV – צפייה ישירה בתוכניות ערוץ קשת (12)
  • רשת TV – צפייה ישירה בתוכניות ערוץ רשת (13)
  • כאן VOD – צפייה ישירה בתוכניות ערוץ כאן (11)

אתרים מחו"ל לצפייה ישירה בסדרות

אתרים נוספים באנגלית פועלים בצורה בינלאומית ומעדכנים יום-יום עונות שלמות ופרקים חדשים עוד לפני שהם מגיעים לארץ.

לכל מי שאין סבלנות אך אין לו בעיה עם צפייה ללא תרגום – האתרים האלה מהווים פתרון נוח ויעיל כדי לספק את הצורך שלנו להנות מהפרקים החדשים באמצעות ממשקי סטרימינג.

  • watchserieshd.tv
  • globaltv.com
  • justwatch
  • sidereel
  • putlockers

סדרות בממשקי סטרימינג

מדוע חברות הסטרימינג עומדות בראש הפירמידה?

ממשקי סטרימינג מומלצים לצפייה בסדרות אונליין
פלאי טכנולוגיית הסטרימינג

תתארו לכם גישה חופשית למאגר גדול של סדרות וסרטים, שפותח בצורה ייחודית למשתמש על מנת להזרים מדיה, באיכות גבוהה ועם תרגום או דיבוב בשפות שונות. כן, ככה בעצם עובדת פלטפורמת הסטרימינג – בלוקבאסטר וירטואלי המספק לנו את התוכן בלחיצת כפתור ובצורה מסודרת. ככל הנראה האמצעי היעיל ביותר בשוק.

קיימות היום חברות סטרימינג שונות, גם ישראליות וגם בינלאומיות, המאפשרות צפייה ישירה בסדרות טלוויזיה ברשת בעבור תשלום חודשי.

צפייה מקוונת בסדרות בנטפליקס
סטרימינג איכותי של סדרות בפלטפורמת נטפליקס
  • Netflix – נטפליקס – פלטפורמת הסטרימינג הפופולארית ביותר בעולם.
  • Prime Video – ממשק הסטרימינג של חברת אמזון.
  • Apple TV – כבר בישראל – שירות הסטרימינג הרשמי של אפל.
  • סלקום TV – שירות הסטרימינג של חברת סלקום.

צפייה ישירה בסדרות באמצעות סטרימרים

סטרימר הוא מכשיר להזרמת מדיה המתבסס על מערכות הפעלה מסוג אנדרויד או iOS (לרוב מדובר במערכות אנדרויד), המתחבר למסך הטלוויזיה שלנו. ומתופעל על ידי שלט רחוק.

המכשיר מהווה תחליף נהדר לממירי הטלוויזיה ולספריות ה-VOD המוכרות, ובאמצעותו ניתן לצפות בערוצי טלוויזיה, סרטים, סדרות, חדשות, ספורט ובעוד המון תכנים בחינם בלחיצת כפתור, בצורה נוחה ופשוטה למשתמש, והכי חשוב – בחינם.

להזמנת סטרימרים בהנחה של 40%:

סטרימר מומלץ לצפייה ישירה Google Chromecast
Google Chromecast 5G 4K – במבצע
סטרימר מומלץ לצפייה ישירה MXQ Pro 4K סדרות באיכות גבוהה
Streamer MXQ Pro 4K – במבצע

סרטון – איך לצפות בסדרות לצפייה ישירה בחינם

המדריך הבא הועלה ליוטיוב ומסביר כיצד אפשר להנות מצפייה ישירה בסדרות – ללא תשלום:

https://www.youtube.com/watch?v=wc1NKML88UI
10 האתרים הטובים ביותר לצפייה ישירה בסדרות אונליין (סרטון יוטיוב באנגלית)

שאלות ותשובות

איפה אפשר למצוא סדרות לצפייה ישירה ברשת?

ניתן למצוא מגוון רחב של אתרי סטרימינג בחינם ובתשלום ברחבי הרשת, כמו למשל – נטפליקס, אמזון פריים וידאו, סדרות טי וי, סדרות לראות, ועוד אתרי סטרימינג מובחרים.

האם צריך לשלם כסף כדי לצפות בסדרות?

במקרים מסוימים ניתן לצפות בפרקים מלאים מתוך הסדרות שאנחנו אוהבים בחינם. מפעם לפעם, ערוצי התקשורת מעלים פרקים מלאים מתוך סדרות חדשות פופולריות באתר יוטיוב – באורך מלא ובאיכות גבוהה לצפייה ישירה.

מהם המקורות הטובים ביותר לצפייה ישירה בסדרות?

בדרך כלל, ערוצי הטלוויזיה וממשקי ה-VOD של חברות התקשורת עושות את העבודה הטובה ביותר על מנת לספק את תוכן הסדרות החדשות בארץ ובעולם. צפייה מהסוג הזה היא המומלצת ביותר, עם שמירה על זכויות יוצרים.

כמה זה מומלץ לצפות בסדרות אונליין בצורה פיראטית?

תמיד כדאי להמנע מצפייה ישירה פיראטית ברשת. זאת כדי להגן על זכויות היוצרים של הסדרה, וכמו כן על המידע האישי והפרטי במהלך הגלישה ברשת. שימוש באתרי סטרימינג מהווים עבירה על החוק, ולכן תמיד כדאי למצוא את השידור הרשמי של הסדרה המהווה המקור הטוב ביותר לצפייה.

האם כל הסדרות באתר מתורגמות לעברית?

אנו משתדלים להעלות קישורים חוקיים ורשמיים של פרקים מלאים מהסדרות שכולם אוהבים עם תרגום לעברית, אך במידה וטרם עלה תרגום לפרק, אנו משתדלים לספק קישור לפרק הסדרה עם תרגום מובנה באנגלית.

כמה זה עולה לצפות בסדרות אונליין בצורה מקוונת וחוקית?

אתרי הסטרימינג החוקיים קונים את הזכות לשדר סדרות שונות במגוון רחב, ומתמחרים את עלות השירות במחירים שונים בהתאם לחבילות. לדוגמה: החבילה הזולה ביותר של נטפליקס מתחילה מ-32.90₪.

הסדרות החדשות באתר

הפוסטים החמים באתר

לתשומת לבכם: צוות אתר tv-shows.org מתנגד לכל עבירה שהיא על החוק ועל הפרת זכויות יוצרים. לצוות האתר אין קשר עם האתרים או מפעילי האתרים הנ”ל, והגלישה באתר היא על אחריות המשתמש בלבד. יש להיזהר מגלישה באתרים לא לגיטימיים ולהשתמש בתוכנות הגנה מומלצות.

דילוג לתוכן